czwartek, 10 grudnia 2015

Świąteczny przedpokój

Cześć dziewczyny, pomału wprowadzam klimat świąt w nasze cztery kąty. Tak doszłam do wniosku, dekorując przedpokój, że minimalistką to ja na pewno nie jestem:) Ale co tam...:) 
W tym roku nie dokupuję żadnych ozdób, tegoroczna jest tylko łyżwa przywieziona w listopadzie z Kołobrzegu i skarpeta w gwiazdki kupiona na kiermaszu świątecznym "Mojego Mieszkania". 

Nie miałam jakiejś szczególnej koncepcji na dekorację przedpokoju, ale na pewno miało być biało:) Bardzo podobają mi się wszelkie iglaki, cyprysiki w roli dekoracji świątecznych. Tak naprawdę same w sobie robią klimat. Może do tych moich dwóch coś tam jeszcze dołożę.







Mistrz pierwszego planu :)









Drobne akcenty dodałam też do pokoju Weroniki. Pokój jest tak malutki, że wystarczy gwiazdkowy szary koc i gwiazdkowe lampki w oknie. 




Może niektóre spostrzegawcze oczy zauważą, że przestawiłam szafę na drugą ścianę, zamieniające jej miejsce z biurkiem. Tak jest lepie, bo szafa jest dzięki temu mniej widoczna.


****
A jutro już piątek i w planach mam wizytę w pewnym szwedzki sklepie na I:))

Pozdrawiam Was serdecznie!

40 komentarzy:

  1. Jak zawsze prześlicznie u Ciebie Asiu, pozdrawiam Grażyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie. A gdzie można kupić taki chodnik do przedpokoju?? Bardzo ładny. Wszystko pasuje do siebie. Pozdrawiam. Grażyna



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodnik kilka miesięcy temu kupiła mi mama w sklepie Netto, którego niestety w Warszawie nie ma.

      Usuń
    2. Jest sklep Netto na Grodzisku -kawałek przed ul.Skarbka z Gór (okolice początku Białołęki).

      Usuń
    3. ul.Leona Berensona 30

      Usuń
  3. Asiu!!!Pięknie!!!!Dołączam do pytania o chodnik w przedpokoju!!!Świetny!!!!Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się u Ciebie podoba :) Ja już też planuję w najbliższym czasie trochę ozdobić świątecznie i zimowo mieszkanie. Iglaki też bardzo lubię ;)
    Pozdrawiam ciepło :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo:) A iglaki na święta uwielbiam, szczególnie wszelkie cyprysy:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Joasiu.grzybowo pozdrawia. Jest ciepło i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia?:) Pozdrawiam również kochana:)

      Usuń
    2. Nie basia dawniej pozdrawiam z Kołobrzegu ale mieszkam w grzybowie

      Usuń
  6. Nie zawsze dużo znaczy dobrze, umiar popłaca...
    Pozdrawiam
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ale czasami ciężko zachować umiar:) Ja czasami staram się spojrzeć na swoje M świeżym okiem, tak jak ktoś z zewnątrz i zawsze mam wtedy wrażenie, że wszystkiego jest za dużo:)

      Usuń
  7. Pięknie, a ten szary koc u Weroniki moje marzenie. Jak narazie zakupiłam materiał szary w białe gwiazdki i mam zamiar poszyć poszewki na poduszki do łóżka mojego syna. Coś mnie wzieło na szarości i gwiazdki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koc z Lidla, alu odkupiłam go od internetowej koleżanki. Jest bardzo ładny i miły w dotyku. A szarość i gwiazdki to u mnie już od zeszłego roku królują:)

      Usuń
  8. Ślicznie i wcale nie jest zagracone, a w święta ciężko o konsekwencję.Ja uwielbiam bibeloty i ciągle coś dokupuję.Z tego samego kiermaszu doszło mi serduszko i koszyczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też, mimo obiecywania sobie, że już nie, też ciągle coś dokupuję. Ale ostatnio zastanawiam się kilka razy zanim pójdę do kasy:)

      Usuń
  9. ale klimatycznie :) strasznie mi się podobają te lampki z cotton balls w przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ale to zwykłe kulki z Biedry, nie oryginalne cotton balls:)

      Usuń
  10. Cudne dekoracje! Wspaniały nastrój wyczarowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć takiego przedpokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, subtelnie delikatnie i też pytam o chodnik - jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super aranżacja .....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie dopasowane, z gustem i klasą:) pozdrawiam goraco Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło słyszeć takie słowa:)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Piękne dekoracje!!! Moi faworyci to kule białe - wiem że mikołaj przyniesie mi podobne :) Ale lampki w kształcie gwiadek również są świetne (muszę skukać po świętach na wyprzedażach może takie upoluję :) )I lampion świetny - chyba ozdobiony - bo takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampion jakiś czas temu kupiłam w Biedronce, podobnie jak kule. A co do lampek-gwiazdek, to rzeczywiście przed samymi świętami ciężko dostać, tez muszę poszukać po świętach.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Ach jak zimowo, świątecznie i nastrojowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko ozdobiłaś ten kącik w przedpokoju:) Z ozdób najbardziej urzekła mnie łyżwa. Świetna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow, i also white living. I also love your white home.
    Hope you have a look at my white home.
    Nice greetings from Austria your new follower
    Kuni

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś nie tylko wspaniałą panią domu, ale też śnieżynką :D

    OdpowiedzUsuń