środa, 28 października 2015

Mój blog-hiperblog

A dzisiaj mało wnętrza, właściwie wcale:) Chciałam Wam się tylko pochwalić wyróżnieniem, jakie mnie spotkało dzięki gazecie "Czas na Wnętrze". Dzięki stolikowi z palet wykonanemu przez mojego teścia (pisałam i pokazywałam go tutaj - stolik, nie teścia:) ), mój blog zagościł w dziale hiperblog.



A weekend spędziliśmy u teściów właśnie




Mikołajowi jest zawsze gorąco... Ja w czapce i swetrze, on na krótki rękaw...
Gorący chłopak:)




****
A już w sobotę wsiadamy z Dominikiem w pociąg i wyruszamy nad morze, do Kołobrzegu, do mojej mamy. Cieszymy się oboje, Domiś każdego dnia odlicza ile jeszcze zostało do wyjazdu:) Babcia już szykuje wałówkę, a ja cieszę się na dłuższe spotkanie z mamą, spokojnie, wolno, spędzony czas i na wdychanie jodu:)
A, no i oczywiście na wizytę w mojej już legendarnej chińskiej hurtowni:)



Pozdrawiam Was serdecznie!

28 komentarzy:

  1. Gratulacje :-)
    Powiedz, co Kołobrzeg w sobie ma, że jak raz się tam pojedzie, to ciągnie z powrotem niesamowicie? ;-) Zazdroszczę, tak daleko mam do morza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :) śliczny ten Wasz piesek i rośnie jak na drożdżach :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, na wyróżnienia zasługujesz jak najbardziej.
    Już jestem ciekawa jakie to cuda wypatrzysz w tej hurtowni tym razem ;)
    Miłego pobytu ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje i zazdraszczam wyjazdu nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiego zaistnienia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i bardzo się cieszę!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To super....Gratulacje....Miłego odpoczynku....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :), ale bym się wybrała do Kołobrzegu... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to nie dziwię się, bo Twój blog jest naprawdę hiper! :-))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) i oczywiście czekam na łupy z hurtowni ;)

    OdpowiedzUsuń

  11. zasłużona nagroda, gratuluję Asiu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. W mirpolu juz ozdoby swiateczne a w Kołobrzegu bardzo cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyróżnienie Gratuluję
    Udanego czasu nad morzem życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, to mój najbardziej ulubiony blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Twój blog zasługuje na miano nawet super - hiper! :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  17. So many lovely pictures...
    Have a great sunday!
    Love, Titti

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia. Piękne ma Pani mieszkanko!

    Serdecznie zapraszam do siebie :)
    Ela
    www.me2u.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wyróżnienia i życzę udanego wypoczynku nad morzem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochani , mam do sprzedania drewnianą podkładkę , jakby co to podaję linka:) Pozdrawiam
    http://deccoria.pl/galeria,id,123660,1,drewniana-akacjowa-podkladke-sprzedam.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!! Ale pieska macie przepięknego!!!!!! Jest cudowny!!!!

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń