poniedziałek, 12 maja 2014

Trochę wnętrz


Witam Was serdecznie! Przepadłam totalnie w działkowy świat, zaniedbując przez to blogowanie. Od 2 tygodni każdą wolną chwilę spędzamy na działce właśnie. Po trochu ogarniamy ją po swojemu, na ile czas pozwala. Ogród czy działka, to sprawa dla cierpliwych, w ostatnim tygodniu przekopałam kilka grządek, posadziłam ogórki i cebulę oraz jakieś kwiecia, ale na efekty muszę zaczekać kilka tygodni. Ale dzisiaj wyjątkowo nie działkowe fotki, ale trochę wnętrz. 

Buszując w sklepach ogrodniczych trafiłam na ładne i niedrogie drzewko oliwne. Szukałam takiego od dawna, ale ceny zawsze sprowadzały mnie na ziemię. Aż trafił mi się naprawdę duży okaz za przyzwoitą cenę. 

 
Zagościł też u mnie znowu w postaci drobiazgów kolor miętowy   który rozwesela i nadaje lekkości wnętrzu.




Na allegro, z myślą o działce ofkors;),  wylicytowałam dwa drewniane używane ogrodowe krzesła. Spodobał mi się ich kształt oraz funkcjonalność, bo są składane i nie zabierają wtedy dużo miejsca. Kupiłam je z myślą o przemalowaniu na biało i myśl tę już zrealizowałam wczoraj po południu:) Nie zdążyłam im jednak zrobić zdjęć "PO", więc pokażę w kolejnym poście, ale muszę przyznać, że efekt mnie samą zadziwił, bo w wersji white wyglądają rewelacyjnie.





Mój królewicz na tronie:) 





I na koniec kilka migawek balkonu, który w tym roku traktuję trochę po macoszemu. Rozrosły mi się stokrotki, dosadziłam kilka bluszczy, lawendę, dalie i właściwie to wszystko, co będzie w tym sezonie. Miniaturowy cyprysik, to też okazja w jednym z centrów ogrodniczych.








Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za każdy komentarz i mail. 
Jutro pierwszy raz zostawiam męża z całą trójką dzieci i jadę na całe 3 dni do Zakopanego - służbowo, żeby nie było:) 
Aż się boję, co zastanę po powrocie...:) 

Trzymajcie się ciepło!

43 komentarze:

  1. Piękny balkon, krzesełka rewelacja już sobie wyobrażam je po metamorfozie.......... Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12 maja, 2014

    Czy mi się wydaje czy ściany w pokoju zmieniły kolor?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle powala na kolana. Wszystko wygląda przepięknie, delikatnie i wiosennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie, taki drewniany płotek-balustrada, w dodatku w kolorze białym - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie chciałabyś Joasiu trochę tego miętowego wprowadzić też na działkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. poproszę o adres gdzie niedrogo mozna nabyć oliwkę :-) Dziękuję Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. O ła, ale to morze stokrotek przepiękne :)
    http://kreatywnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę napisz mi w którym to sklepie ogrodniczym można kupić niedrogie drzewko oliwne bo faktycznie te dwa słowa rzadko idą w parze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dzielę czas między ogrodem a blogowaniem i czasami jedno z nich jest pokrzywdzone :-). Krzesła to świetny zakup a balkon przepiękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny balkon! I jeszcze te stokrotki, które niby siedzą na balkonie, a mimo to filują przez okno do pokoju. Jakby ogród wpadał do wnętrza.
    Udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzeka mnie u Ciebie wszystko ale najbardziej chyba balkonik, mały a jaki cudny:))
    Ja regularnie zostawiam moją trojkę samym sobie i uwierz, są bardziej zorganizowani niż przy mnie:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanie !
    Przepięknie ! To drzewko - marzenie. Ja tez poluję, a ostatnio znalazłam tylko drzewka cytrynowe....
    Balkon jak zwykle powalający :) Przypomnisz proszę gdzie kupowałaś deski na płotek ? Muszę też pomyśleć o czymś nowym u siebie.... Sprawdzają się ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, balkonik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13 maja, 2014

    Balkon czy taras zawsze traci , gdy w gre wchodzi dzialka czy ogrod, ale Twojemu nic nie brakuje , czekalam na Twojego posta z niecirpliwoscia i czekam na nastepne , nawet tylko o nowej grzadce .Zarazasz entuzjazmem . Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. Stokrotki rzeczywiście szaleją :)) i ta burza zieleni za..barierką balkonu daje niesamowity efekt, krzesła świetne, zazdroszczę "oka" do okazji :)) serdeczności, a.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudowne stokrotkowe szaleństwo! W mieszkaniu tez jak zwykle cudnie. Ja podpatruję szczególnie Twój balkonik, bo robię sobie plany na podobny do Twojego :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Królują u Ciebie piekne i romantyczne dekoracje. Zarówno w mieszkaniu jak i na balkonie.
    Cudowny klimat :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Asia u Ciebie jak zwykle bajecznie! Uwielbiam dodatki z HM Home :) A te krzesła są bomba, już je widzę w wersji white! Po macoszemu, hmm, co Ty gadasz, jest cudnie! Wiesz co? pamiętasz jak pisałam o tych lampach, że chcę zmienić tylko tamte muszę sprzedać??? ŁAAAA udało się i mam te same co Ty, są świetne, a ja kocham ich cenę hehehe. Plan snułam już od roku i marzenie się spełniło :) :) :) tak, jak Twoje z działeczką. Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. UWAGA Asia wpadła na balkon oj będzie się działo:-) czekam na kolejne posty:-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie u Ciebie w domu i na balkonie, a krzesła pewnie wyglądają super w bieli:) Szukam metalowej osłonki na skrzynkę najlepiej przykręcaną do ściany, ale ich wzory są okropnie ozdobne. Zauważyłam u Ciebie taką zawieszoną na płotku przy kratce. Czy mogłabym się dowiedzieć, gdzie ją kupiłaś?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13 maja, 2014

    Balkon przepiekny, a może stokorotki po przekwitnięciue powędrują na cudny ogrod i będą w przyszłosci dalej cieszyc oko. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne wnętrze, bardzo stonowane, a jednocześnie przytulne i lekkie. Balkon wygląda przepięknie, a widok z okna i balkonu cudowny, nikt by nie powiedział że to Warszawa, raczej jakaś willa pod lasem.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu pięknie u Ciebie i w domu, i na balkonie :) masz Kochana taki dar , że co byś nie postawiła i jak to zawsze jest ładnie :)
      Krzesełka zapowiadają się rewelacyjnie :)
      pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu :)
      Agnieszka

      Usuń
  23. Pięknie :) pastelowo , delikatnie ... , a na balkonie pewnie cudownie piję się kawę....i jestem ciekawa zmian na Waszej działce ... :)))) pozdrawiam cieplutko , bo brrrr u nas paskudnie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście stokrotki pięknie się rozrosły;)Cyprysik też fajny i ogólnie klimacik w domu i na balkonie masz fajny;)pozdrawiam serdecznie;)Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie! Uwielbiam Twoje wnętrze i pomysły, wiecznie zaskakuje mnie Twoja kreatywność. Na balkonie równie pięknie i pachnąco:) Uściski wielkie:)

    W wolnej chwili zapraszam na candy:
    http://my-homeonthehill.blogspot.com/2014/05/pomys-na-swieczke-i-mini-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej jak pięknie kwiaty się rozrosły! Balkon piękny! A krzesła też świetne i na pewno w bieli im do twarzy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana cudne zdjęcia! Pięknie u Ciebie. Zdradzisz gdzie kupiłaś tego cyprysika? Marzy mi się taki. Na drzewko oliwne też bym się skusiła. Twój balkon jak zwykle mnie zachwyca. Nie wiem jak ty to robisz, że na takiej małej przestrzeni takie cudo czarujesz :) Czekam niecierpliwie na fotki z działki. Dziś akurat idąc do ogrodnika przechodziłam obok ogródków działkowych i tak myślałam o Tobie. Przy okazji opowiadałam mojemu synkowi, że jego prababcia też miała taką fajną działkę :) Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak tak wygląda zaniedbany balkon, to ja o takim zaniedbuchu marze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Umiesz Asiu wyczarować magiczne miejsce, tu cos dodasz, tam pomalujesz, przestawisz i znów zachwycamy się....

    OdpowiedzUsuń
  30. Ah, jak ja kocham te Twoją sielankowatość! :) i balkon, jestem fanką tego plotka od zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcie ze stokrotkami piękne!! Nigdy mi się tak nie rozrosły stokrotki...ostatnio mi padły bo coś ich zaatakowało...
    Pięknie u Ciebie jak zawsze...Wszystkie przedmioty pasują do siebie idealnie....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach powzdycham sobie...echhh u Ciebie zawsze pięknie...pastelowo,delikatnie,domowo....swojsko...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach Asiu - jak Ty umiesz korzystać z tych okazji..
    Na szczęście ja mam podobnie. Wcale nie trzeba wydawać ogromnych pieniędzy by cieszyć się pięknymi rzeczami - najważniejsze to pomysł i pasja.
    Wierzę, że białe krzesełka powalają. czekam na zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie całą rodzinkę - najbardziej Twoje cudowne dzieciaczki.

    Aby móc piękniej żyć ...http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    .

    OdpowiedzUsuń
  34. taki maleńki balkon a tyle kwiatów i pięknie wszystko urządzone.
    Krzesła są piękne

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ pięknie u Ciebie:) Białe krzesła już widzę oczami wyobraźni i jestem pewna, że są fenomenalne (zwłaszcza, że mam słabość do białych mebli) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja by chciała miec tak "po macoszemu"urządzony i ukwiecony balkon.
    Pięknie u Ciebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21 maja, 2014

    Joasiu gdzie sie podziewasz?:)))Czekam na wpis ,zaglądam a tutaj nic....
    Pozdrawiam ciepło!!!!

    OdpowiedzUsuń