środa, 23 października 2013

Pościel w gwiazdki

Witam Was serdecznie. Dzisiaj  łóżkowo-pościelowy post. Pościelowy, bo kupiłam kolejny komplet, tym razem w ... Biedronce.  Gdzieś między oliwkami,  herbatą a dżemem moją uwagę przyciągnął wzór - białe gwiazdki na czerwonym tle z dodatkami granatu. Okazało się, że to dziecięcy komplet pościeli na standardowe łóżko, czyli poszwa 160x200 cm i poszewka 70x80. Po "pomacaniu" tkanina okazała się być ok, 100% bawełna, koszt 49 PLN. Wrzuciłam zatem do koszyka. 




Wzór i kolorystyka idealna do pokoju chłopaków, a dodatkowy bonus jest taki, że kołdra jest dwustronna.


***
Druga część posta dotyczy ikeowskiego łóżka, które mamy u Weroniki w pokoju. Ostatnio dostaję od Was dużo pytań, o jego funkcjonalność, czy się rozkłada, czy jestem zadowolona itp. Z czystym sumieniem mogę polecić ten mebel. Łóżko nie dość, że jest ładne, to przede wszystkim mega praktyczne. Może być pojedynczym łóżkiem lub podwójnym. Część z szufladami jest wysuwana i kładzie się na nią drugi materac, dzięki czemu powstaje szerokie legowisko (160x200 cm). 



Łóżko codziennie rozkładamy, śpi na nim Weronika z Dominikiem, a i Mikołaj czasami w nocy do nich przywędruje i wszyscy spokojnie się mieszczą:)


Ogromnym plusem są szuflady. Nie sądziłam, że będą tak pojemne i że mogą pomieścić tyle kołder, poduszek, narzut i koców. Jest do nich łatwy dostęp, łatwiej też utrzymać porządek w 3 mniejszych szufladach, niż w jednym dużym pojemniku na pościel.




W pokoju Weroniki pojawił się też nowy sprzęt, jak widać na poniższym zdjęciu:) Jako stojak na instrument wykorzystaliśmy stolik balkonowy.


I tak jakoś wkradł się chaos do tego pokoju, każdy mebel z innej parafii, szczególnie denerwuje mnie komoda, którą planuję wymienić na coś większego i bardziej pojemnego, co pomieści całą garderobę Weroniki i będzie lepiej pasowało do łóżka i biurka. Poniżej dwa moje typy, oczywiście ze sklepu na I...;) 
Która Waszym zdaniem lepiej pasuje i jest bardziej pojemna?



MALM Komoda, 6 szuflad IKEA Bardzo przestronne szuflady zapewniają dużo miejsca do przechowywania Płynnie wysuwane szuflady z blokadąHEMNES Komoda, 6 szuflad IKEA Bardzo przestronne szuflady zapewniają dużo miejsca do przechowywania Płynnie wysuwane szuflady z blokadą

***
A na koniec migawka z tzw. prozy życia..., czyli sprawdzanie zadań z matmy mojej 4-klasistki między miksowaniem ziemniaków na placki a przewracaniem ich na patelni... Jak uświadomiłam sobie ten dzisiejszy widok, to doszłam do wniosku, że jestem mistrzem w wykonywaniu kilku czynności naraz:) To chyba jeden z czynników skutecznej organizacji:) Nawet idąc z pokoju do kuchni zawsze po drodze coś zgarniam, jakąś zabawkę, zagubioną skarpetkę, czy brudny kubek, na puste przebiegi nie ma szans:)


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za "lajki" na facebooku, nie spodziewałam się takiej ilości polubień w tak krótkim czasie:) Dziękuję serdecznie!

65 komentarzy:

  1. Witaj,

    Od ponad roku śledzę Twojego bloga i jestem pełna podziwu dla Twojej organizacji zarówno przestrzeni jak i zycia przy trójce dzieci :) Parę dni temu z ciekawości wklepałam na FB nazwę Twojego bloga, a tu niespodzianka! Od razu polubiłam :)
    A komoda, według mnie, zdecydowanie ta z czaranymi uchwytami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, ze obie komody są bardzo pojemne, ja mam Malm i jest naprawdę godna polecenia, jednak bardziej podoba mi się Hemnes z wygladu :)
    Tyle, że Malm była dużo tańsza...
    Myślę, że do pokoju Weroniki bardziej pasuje jednak Hemnes, bo jest z tej samej serii co łóżko, które ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślę ze ta z prawej, czociaz ja sama mam malma i jest meeeega pojemny! ale jeśli wydawac pieniadze to na to co pasuje i ci sie spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam komodę H. Owszem jest dość pojemna - trzymam w niej wszystkie ubrania mojego syna i zabawki. Jest jeden feler tego mebla i w ogóle wszystkich komód z Ikea. Dno szuflady jest z dykty. U mnie dość szybko - w największej szufladzie - dykta się wygięła i rzeczy zaczęły spadać piętro niżej. Można sobie chyba jakoś z tym poradzić - zastosować jakieś wzmocnienie weź to pod uwagę bo ubrania są ciężkie.
    I dzięki za namiar na pościel - idę do B ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo nie wytrzymała naporu niemowlęcych ubranek :-) niestety

      Usuń
  5. Brawa dla idealnie zorganizowanej MAMY !!! nawet chwilka na blog się znalazł :)
    Pościeli w Biedronce nie zauważyłam, a jest sliczna- jutro pędzę zobaczyć :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna pościel w gwiazdki, lecz bardziej podoba mi się z pokoju Weroniki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow wow wow łóżko białe rewelacyjne z szufladami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba niejedna z nas tak ma , my kobiety radzimy sobie z kilkoma czynnościami na raz. Inaczej świat by zwariował i był koniec świata hi hi hi. Aż miło popatrzeć jak dzieciaczki zajadają, chyba dobre te placuszki, pozdrawiam i się oblizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pościel w pokoju chłopców prezentuje się świetnie! Łóżko jakie ma Weronika u siebie sama bym chciała mieć, bo wygląda bardzo fajnie, a jak jest jeszcze praktyczne i wygodne tak jak Pani pisze to już w ogóle fajnie :) Co do komody to myślę, że ta po prawej stronie lepiej by nadawała się do pokoju dziewczynki. Fajnie będzie komponować chociażby z łóżkiem. Co do komody malm, to posiadam taką tylko ciut niższą. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jest bardzo pojemna. Użytkuję ją już od kilku lat i nadal jest w bardzo dobrym stanie. Jednak gdybym miała wybierać teraz komodę to chyba byłaby to ta po prawej, bo wizualnie podoba mi się bardziej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, pościel fenomenalna w kwestii dwustronności, szybko się nie znudzi i idealnie pasuje do pokoju chłopaków, komoda zdecydowanie z czarnymi gałeczkami jest taka romantyczna i idealnie pasuje do łóżka. Całość stworzy słodki klimat u Weroniki. Jak zawsze pełna energii kobieta pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic dodać nic ująć - zgadzam się ze wszystkimi paniami :). Też bym wolała komodę z czarnymi gałkami. Serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się wydaje że hemnes będzie bardziej pasować :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. łózko Weroniki bardzo mi się podoba i chętnie bym takie widziała dla mojego syna ale niestety on jest uparty i chce antresole a ja nie mam serca mu odmówić :)
    u mnie robienie lekcji wygląda tak samo,robie obiad a syn na kuchennym stole odrabia lekcje które na bieżąco mu sprawdzam,też jest w 4 klasie i widze po kartce,że przerabiają to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. puste przebiegi... mam dokładnie tak samo! i tyle samo, ale inna kombinacja - dwie dziewczyny i na koniec facet się trafił. A w biedronce to faktycznie można czasem takie cuda znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Komoda z czarnymi gałkami fajniejsza

    OdpowiedzUsuń
  17. Pościel w gwiazdki świetna, też by mi taka spadowała do pokoju syna. Łóżko rewelacja i rzeczywiście wygląda na duże i wygodne. Co do komody to zdecydowanie mój typ to Hemnes. Mój ostatni post jest właśnie o tej komodzie, tylko ośmioszufladowej. Jeśli chcesz to zaglądnij, może ułatwię Ci wybór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W pokoju u Mikołajka mamy komodę Malm i muszę powiedzieć, że jest mega pojemna i w sumie na upartego można do niej dokupić jakieś uchwyty żeby zyskała na indywidualności ;)
    Na pewno jest pojemna - mieści ubrania i pieluchy Mikusia oraz inne drobiazgi, to i rzeczy Weroniki spokojnie by pomieściła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komoda Hemnes będzie pasowała idealnie! A co do pustych przebiegów- również mam trójeczkę i nie ma takiej opcji, żeby sie zdarzyły! ;-). Pozdrawiam gorąco i powodzenia w szukaniu nowego lokum! Sama jestem na etapie zmiany na większe i nie jest to łatwa sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejne podejscie do napisania kilku slow.. uff jak sie teraz nie uda... Witaj :) Posciel super modny teraz wzor do tego kolorystyka idealna aby wiecej takich perelek miedzy regalami ;) Lozko jest piekne. Dlugo bardzo dlugo zastanawialam sie nad jego zakupem do pokoju mich corek ale chcialam dwa osobne lozka a takie dwa ustawic to juz kosmos. Co do komody to zdecydowanie hemnes. Pasuje do lozka to raz jest solidnie wykonana no i bardzo ladna :) I palce lizac jesli chodzi o ostatnie zdjecia!!! Mniam! p.s skad ja znam to zbieranie i robienie wszystkie "po drodze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze dodam ze dla odmiany do mebli hemnes w pokoju dziewczynek lozka wybralam Malm ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta druga komoda będzie bardziej pasowała do łóżka ze względu na uchwyty, my mamy pierwszą i z powodzeniem mieszczą się wszystkie ciuszki Zosi :) Łóżko jest naprawdę świetne, ładne i praktyczne. Powiem Ci, że ja mam jedną Zośkę i w ogóle nie mogę się zorganizowac, to niewiarygodne jaki ona potrafi tajfun za sobą zostawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała jest ta czerwona pościel, do pokoju chłopca wręcz idealna!
    Co do łożka z Ikei, przyznam, ze nie wiedziałam, że się rozkłada, to duzy plus, choć i tak za najwiekszy uważam te szyfladki. Bardzo praktyczne rozwiązanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ta z czarnymi uchwytami !! A o zbieraniu skarpetek, zabawek itp przy tzw "okazji" to i ja cosik wiem :) tak to jest z nami mamami :))

    OdpowiedzUsuń
  25. no ja już z tej samej serii kopiłabym komodę. Chodź różnica w cenie może tutaj zdecydować.
    Pięknie u Ciebie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  26. Komódkę wybrałabym tę z prawej, z czarnymi uchwytami. Moim zdaniem bardziej pasuje do łóżka.
    Fajne "obiadowe" zdjęcie dzieciaczków!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, taka pościel w Biedronce???
    komoda druga, ta z gałeczkami świetnie będzie pasowała do łózka.
    świetne zdjecia dzieciaków, podziwiam Cię i Twoją organizację pracy przy takiej gromadce, ja mam dwójkę i wiem ile wymagają uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna pościel.Mnie ostatnio rozczarowała jakośc innej tam kupionej. skusiłam się na taką we fiolecie i nad ranem miałam pofarbowane nogi...ehh

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczna jest ta pościel! zresztą cały Twój domek jest tak uroczy, że aż miło się na niego patrzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. pościel taka "niebiedronkowa" :D ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z czystym sumieniem mogę polecić komodę Hermes (tak się to pisze?). Pojemna, funkcjonalna i ładnie się prezentuje. Mam w sypialni i bardzo sobie chwalę. Być może w białym kolorze kupie Emilce po pokoiku, który to pokój niebawem jej urządzamy. Pierwszej komody nie znam ale jak dla mnie takie otwieranie bez uchwytów mało praktyczne bo na komodzie będą ślady od palców...

    OdpowiedzUsuń
  32. Pościel rewelacyjna, komoda myślę że to Twój wybór, obydwie ładne, placuszki wyglądają smakowicie i dzieciaczki śliczne:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam!
    Pościel świetna, pokoje dzieciaków fantastyczne, wybralabym komodę tę po prawej z uchwytami i serdeczne dzięki za komentarz dotyczący łóżka z I.. m. in to ja o jego funkcjonalnośc pytałam i odpowiedzi się doczekałam:)
    Pozdrawiam
    Polnana

    OdpowiedzUsuń
  34. Pościel świetna , myslisz że niska cena rozgrzesz z zakupu .... Ha też tak to sobie tłumaczę .
    Jeżeli moge doradzic to kupiłabym komodę z gałkami , bo pasuje do łóżka i jest bardziej w Twoim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  35. Komoda Hemnes, jak dla mnie ładniejsza i pasuje do łóżka. Sama mam taką w sypialni, jest bardzo pojemna i....wielka. Czy nie będzie za duża do pokoju Weroniki? U córki w pokoju mam podobny regał, obok taką samą małą komodę, tylko białą, a nad nią identyczną półkę. Wygląda to fajnie, ale w tej komodzie faktycznie mieści się tylko bielizna. Pościel świetna. Mieszkanie cudownie urządzone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Komoda z lewej ( bez uchwytów) jest pojemna.
    Mają ją moje młodsze dzieci tzn. każde ma swoją i mieszczą tam wszystkie swoje ciuszki nie wieszakowe.
    Jednak gdybym miała kupować teraz komodę to kupiłabym tą po prawej-jak dla mnie ładniejsza, bardziej stylowa i ...............romantyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Asiu komoda numer dwa! Ta z tymi rączkami-kuleczkami. Pozdrowienia ze Szczecina. Kuzyneczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze chciałam mieć takie łóżko jak ma Weronika! No ale teraz to już niemożliwe :)))
    Zapraszam na nowy post http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, jesteś jak człowiek orkiestra - podziwiam. Co do komody wybrałabym Hemnes, swoim wyglądem pieknie będzie współgrać z łózkiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. po pierwsze - pościel świetna, biedronka czasem daje czadu;)
    po drugie - komoda hemnes pasuje lepiej:)
    po trzecie - gratuluję skutecznej organizacji, ćwiczenie czyni mistrza:D

    pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie:)
    http://simplyhomeabout.blogspot.com/
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. posciel super , a komoda ta po prawej z uchwytami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta czarna komoda ma pasujące do tych w łóżku gałki.

    OdpowiedzUsuń
  43. nie wiedziałam, że takie cudności można w Biedronce wyszperać :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. zatem wybiorę się do Biedrony, Asiu:) kochana-wszystkie tak mamy, działamy na wielu etatach i jeszcze nam każą robić do 67 :( Edyta

    P.S.
    Każdy chłop powinien tylko raz dostać okres, zajść w ciążę i urodzić no i najważniejsze wychować dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. W pokoju Weroniki mogłabym zamieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna pościel :) że o łóżku nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. też myślałam o tym łóżku...zobaczymy, na razie kaski brak ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Posciel z Biedronki?? Byłam ostatnio i nie widziałam jej a bardzo pasowałaby mi do pokoju Macieja..Może u nas dopiero ją "rzucą".
    A komoda? ta po prawej......moim zdaniem...
    ależ mi narobiłas ochoty na placki ziemniaczane....

    OdpowiedzUsuń
  49. Komoda po lewej stronie jeśli to malm to serdecznie polecam. Bardzo pakowna, prosta, pasująca prawie do wszystkiego, łatwo się otwiera i zamyka. Najlepiej porównać w sklepie, choć ja kupiłam przez internet w ciemno i jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  50. Joasiu "dzieciaczki słodziaczki":).Łóżko jest super w córci pokoju i miejsce jego jest idealne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna pościel :) mogłaby być taka z paris to bym była szczęśliwa :D
    tą komodę po lewej posiadam w przedpokoju ale niższą o dwie półki i jest dosyć pojemna :):) jestem z niej zadowolona :):)
    buziaczki :*
    ale mi zrobiłaś smaka na placki ziemniaczane ;D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam obie komody tyle, że w innym kolorze.
    Malm jest bardziej solidna a Hemnes delikatna choć urocza.
    Mam 4kę dzieciaków i pod takim kątem piszę.
    Malm jest dłuzej u nas w domu i nie ma śladów użytkowania natomiast Hemnes ma już niestety wiele wgłębień min z pilota.
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne pokoje :)

    Zapraszam na candy: http://www.szafa-artystyczna.pl/candy-w-szafie-artystycznej/

    OdpowiedzUsuń
  54. Hemnesa mam w sypialni i świetnie się sprawdza. Jest jednk dośc duży, nie wiem czy nie przytłoczy pokoiku.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kup hemnesa, zgra się fajnie z łóżkiem, lżej wygląda bo jest na nóżkach. Fajna pościel, lubię takie zdobycze z serii tanie i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Z praktyki wiem, że ta komoda po lewej jest kiepskiej jakości....

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo przydatny post, jakiś czas temu sama zastanawiałam się nad zakupem łózka z IKEA.

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie to wszystko urządziłaś, widać, że dzieciaczki szczęśliwe;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Szkoda, że dopiero trafilam na tę gwiezdną pościel, bo chętnie bym ją upolowała i dala mojemu urwisowi na gwiazdkę. To łózko zupełnie mnie rozkochało w sobie - jest piękne, a do tego - wierzę Ci, że funkcjonalne... a po złożeniu takie romantyczne, pozwalające melancholijnie wpatrywać się w okno...niesamowite. Co z tego, że meble z innej parafii - przynajmniej widać, że wnętrza tętnią życiem i coś się tu dzieje (idealny ład nie jest stanem naturalnym - taj sobie przynajmniej wmawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowna ta pościel w gwiazdki! A na ednym ujęciu widać kawałek Twojej kuchni chyba. Mhmmm cudowna! http://bloggroszkowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Pościel w gwiazdki idealnie pasuje do każdego dziecięcego pokoju. Mimo wszystko wiele osób zapomina o dobrej kołdrze. Ja polecam od siebie kołdrę naturalną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne gdyż wiem, że jej skład na pewno będzie przyjazny dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ta pościel w gwiazdki jest naprawdę piękna. Nie ma co, ale idealnie nadaje się ona zarówno do pokoju dziewczynki jak i dla chłopca. Sama chętnie bym spała pod taką pościelą

    OdpowiedzUsuń