poniedziałek, 17 czerwca 2013

Czerwcowe klimaty

Witam Was serdecznie, piękna pogoda nam się zrobiła, w końcu możemy nacieszyć się słońcem, piwoniami i truskawkami, które, przynajmniej w stolicy, osiągnęły normalną cenę 5 zł/kg, a nie jak jeszcze kilkanaście dni temu 12 zł/kg. 
Korzystam z okazji i mrożę je na potęgę, wiem, że w sezonie jesienno-zimowym zejdzie u nas każda ilość:) Na razie mam ok. 5 kg zamrożonych truskawek w lodówce, a chcę  zrobić jeszcze dżemy truskawkowe. Tylko z czasem u mnie baardzo krucho ...


W sobotę wdepnęłam do Empiku i wyszłam z dwie błękitnymi ramkami za całe 4,45 zł/sztukę. Nie są co prawda drewniane, ale taki optymistyczny mi się wydał ten błękit, że machnęłam ręką na ten plastik...





No i przy sobotnich porządkach przestawiłam znowu meble, zamieniając miejscami sofę ze stołem. Ta sofa jeszcze tu nie stała, więc zawsze to jakaś wnętrzarska nowość na moich 54 metrach:)






A tak w ogóle, to ten czerwiec i upał za oknem sprawiły, że zaczęłam mimo chodem wprowadzać wakacyjne i morskie akcenty do salonu, czyli dużo błękitów, trochę granatu, czerwieni, pasków...




 







Pozdrawiam serdecznie!


58 komentarzy:

  1. ślicznie słonko do Ciebie zagląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja truskawkowych i rabarbarowych dżemów narobiłam się tyle, że jak nie zejdzie to Cię obdaruję! :) Pozdrowienia z moich 55 metrów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze - klimatycznie i inspirująco:))
    Pozdrawiam
    Gocha

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagladam do Twoich 54 metrow, ktore pokazujesz na blogu i nie moge wyjsc z podziwu dla Twojej pomyslowosci i zdolnosci organizacji czasu. Jestes niesamowita, pozdrawiam slonecznie, Cocoinca

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    u Ciebie jak zawsze pięknie! Za kazdym razem coś nowego i inspirującego :) Ramki też widziałam i od razu zaczęłam żalowąć że nie kupiłam!
    Pozdrawiam - Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu, w Netto były ostatnio poduszki w stylu Marine. Na pewno będą pasowały do Twojego salonu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krásny slnečný deň prajem.
    Tie hortenzie na balkóne sú nádherné.
    Jahody máme aj my v záhradke. Snáď ich tieto horúčavy nespália.

    Ľubica

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak patrzę na Twoje zdjęcia to nie mogę uwierzyć, że te wszystkie piękne rzeczy pomieściłaś na 54 metrach. Nowy układ meblowy prezentuje się jak dla mnie bardzo dobrze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać,że lubisz zmiany :) Ja mam ponad 70 metrów a też mi za mało miejsca do realizacji wszystkich pomysłów. Zazdroszczę dziewczynom, które mają tej przestrzeni dużo więcej, a twoje wnętrza podziwiam od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie czarujesz :) Teraz i tak najbardziej lubię Twój balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe miejsce na wypoczynek , ja sie tylko głowie jak przechowujesz te kwiaty zimą no hortensje ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam słonecznego poranka! Jedni mają 50 metrów, inni 200 - tak to już jest... ja pozdrawiam ze swoich 40-u metrów. Nie ważne czy duże czy małe jest nasze M... najważniejsze, żeby miało duszę, dodatki wiele mogą zmienić - co nieustannie pokazujesz... Joanno!!! jestem zachwycona twoim mieszkaniem a przede wszystkim Twoją kreatywnością. Ja też wzięłam się za ożywianie swojego M. Stwierdziłam, że ciemne meble, które były już wcześniej trzeba rozjaśnić dodatkami w stylu retro bo na chwilę obecną budżet nie przewiduje kupna nowych. Wczoraj w TK Maxx upolowałam śliczny dzbanuszek (biały w niebieskie kwiaty) za jedyne 12,90 zł pasowałby do Twoich morskich dodatków a w Jysku upolowałam śliczne zasłonki w niebieskie kwiatuszki za jedyne 15 zł. Chyba każda kobieta cieszy się jak wraca z polowania z łupem :) Moja mama natomiast zrobiła mi śliczny ażurkowy biały obrus do kuchni. Stary stół ożył a kwiaty ożywiły otoczenie. Pozdrawiam Ciebie, Twoją rodzinkę i wszystkich czytających. Życzę miłego dnia i całej reszty tygodnia!!! Twoja imienniczka, Joanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramki idealnie się wkomponowały.Uwielbiam wystrój twojego M! Moje mieszkanko jest jeszcze mniejsze;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te ramki i inne piękne rzeczy i jeszcze takie ceny teraz w empiku - kusiły, ale wyszłam w ostateczności z szablonami wzorów na kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała zmiana a cieszy swoim wyglądem :) A ja ciągle czekam aż nasze ogródkowe truskawki się dojrzeją, bo smakiem wygrywają z kupnymi :)
    Buziaki i miłego dnia.
    Zapraszam do siebie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. No zaglądam do Ciebie i nie moge się nadziwić jak Ty te meble przestawiasz, za każdym razem inaczej i zawsze wszystko super wygląda i pasuje!!!!!!Ten układ jest super. Ja też bym chciała tak przestawiac ale po pierwsze nie mam takich pomysłów jak Ty a po drugie mój mąż chyba by się zagubił w naszym mieszkaniu;). Pozdrawiam serdecznie Gosia T.

    OdpowiedzUsuń
  18. No pięknie :) Truskawki również pomroziłam i nawet dżemy udało mi się wczoraj zrobić :) Więcej czasu kochana życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale potaniały te ramki! Widziałam przed promocją... Rzeczywiście, szkoda, że nie drewno, ale wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie mi przypomniałaś, że pasowałoby przecież zamrozić truskawki! Eh, zawsze mam z tym problem, a potem żałuję. Przemeblowania fajne i jakie rameczki upolowałaś. Takie ot, wdepnięcie ;) uwielbiamy takie okazje ;) Asiu zapraszam na Candy do mnie, myślę, że cukieraski by Ci się spodobały ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Błekitne rameczki są przecudowne, sama poszukuje takich do sypialni.
    Śliczne mieszkanie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Joasiu...znowu mnie zaskoczylas...przestawieniem mebli:)) podoba mi sie jak zawsze:)) a regaly?? stoja tak jak staly,bo nie pokazalas:((
    Mebelki na balkonie rowniez swietne!!
    Pozdrawiam cala Twoja urocza gromadke!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero teraz zauważyłam że nie mam Twojego ślicznego bloga na liście obserwowanych !
    Z balkonu stworzyłaś prawdziwą oazę relaksu w miejskiej dżungli .
    Miło było nacieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słoneczne to Twoje mieszkanko! :)
    a co do truskawek, to można też zamrozić gotowy mus - na zimę jak znalazł do deserów: http://kuchennewzlotyiupadki.blox.pl/2009/06/Strawberry-and-oatmeal-swirls.html :)) polecam, bo naprawdę dobre ;) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę , że energia Cię rozpiera...
    Przestawianie mebli, zapasy na zimę - tak trzymaj...
    a później relaksik na balkonie... :-)
    Pozdrawiam .
    Jola z bloga: żyjąc z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  26. kazda zmiana cieszy :)) truchawy uwielbiam :)
    fajnie kwitnie Ci szypior :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba to już pisałam ale napiszę raz jeszcze - zazdroszczę tego przestawiania mebli :) rozglądam się po swoim salonie i nie widzę takich możliwości - kiedyś przestawiliśmy kanapę i po 5 minutach wróciła na swoje miejsce ;)
    też byłam w empiku w weekend - i też coś przywlokłam ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie u Ciebie :)
    ramki mają śliczny kolor,musze się wybrać do Empika :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie zdjęcie najładniejsze,choć wszystkie są ładne,fajnie u Ciebie podładować akumulatorki,zawsze czekam z tęsknieniem.Pozdrowienia dla całej rodzinki,Iwona

    OdpowiedzUsuń
  30. "Z utęsknieniem" oczywiście,I.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne zdjęcia :) nad tymi ramkami tez się zastanawiałam, ale plastik mnie odstraszył, a teraz żałuje.. za to fajny nabyłam tam ceramiczny dozownik na mydło za pół ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój dom jest jak z mojej bajki:)
    Truskawki na szczęście mam z działki:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz bardzo cieplutkie mieszkanie, gratuluje :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam u Ciebie wszystko ale w Twoją pomysłowość w przemeblowaniach to normalnie uwierzyć nie mogę. Niesamowita jestes. Rameczki pasuja idealnie....
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. o a ja dawno do empiku nie zagladalam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam ten balkon:) ostatnio kupiłam świeczniki z tej serii w empiku, wyjmując z bagażnika siatki spadła mi ta emikowa i stłukłam świeczniki .. były obfite z różowej porcelany, duże i kosztowały 11 zł po przecenie... załamałam się :(

    OdpowiedzUsuń
  37. ASiu, nie wiem naprawdę skad czerpiesz pomysły na tak rozne kombinacje meblowe w swoim mieszkaniu?ja mam dom 200 m i mebli w salonie nie przestawiłam jeszcze ani razu, bo po prostu nic wtedy nie pasuje do siebie, no i jest niefunkcjonalnie.a u Ciebie za każdym razem wychodzi super :) rameczki sliczne! a jeszcze fajniejsze sa Twoje dzieciaczki na zdjęciach ;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. też dziś wdepnęłam do Empiku - po tasmy washi, a wyszłam z kilka dodatkowymi rzeczami "w bonusie" ;) ramki tez sie trafiły

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekne zmiany :D
    U nas truskawki jeszcze powyżej 6 zł/kg. Nie mam jeszcze zapasów :( czekam na niższe ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie zaaranżowane 4 kąty. Pastelowo, lekko, przytulnie. Magicznie wręcz...Ale balkon to już poezja. Zaaranżowanie ciekawe tak małej przestrzeni w fajny sposób to wyzwanie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. OGLĄDANIE TWOJEGO BLOGA ZAWSZE NASTRAJA MNIE OPTYMISTYCZNIE NA RESZTĘ DNIA;-))))POZDRAWIAM OPTYMISTYCZNIE ...OCZYWIŚCIE;-)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale zagracone mieszkanie, każdy mebel z innej parafii..

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne wnętrze !!! Bardzo, bardzo jestem na taaaak !

    OdpowiedzUsuń
  44. Super u Ciebie tak letnio.
    Truskawki jem na śniadanie , obiad i koloację :-)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne wnętrze, zachęcające do wypoczynku. Bardzo mi się u Ciebie podoba, jasno, przytulnie, domowo, super!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. mała zmiana a cieszy:) ja tez mam fioła na punkcie takich drobnych zmian. Mąż się już przyzwyczaił, że co czas jakiś proszę go o pomoc przy przesuwaniu ciężkich mebli:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja wczoraj przerobiłam 20kg truskawek... Nogi bolały mnie od stania, ręce od szypułkowania... W domu pachniało truskawkami tak, jakbyśmy na polu byli :) A truskawki kupiłam w cenie 5zł za łubiankę :) Truskawki są przepyszne. Każda ciemnoczerwona, słodka i ani jednej nie wyrzuciłam, że zgniła czy coś. A u Ciebie na balkonie tylko mojito brakuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. U nas też truskawki na topie. Trochę przetworzone, trochę zamrożone, a w brzuchach ile znikneło! Teraz hitem jest koktail na bazie zsiadłego mleka - takiego prawdziwego, ze wsi. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też jestem na etapie zamykania lata w słoikach i zamrażarkach. Jak na razie udało mi się zrobić kompoty wiśniowe i truskawkowe. Czekam jeszcze na gruszki i jabłka. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zmiany, kanapa wygląda tak jakby stała tam od zawsze.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Czerwcowe klimaty jak najbardziej na plus!!! Gdyby było to możliwe to zamieniłabym swoje wnętrze w dokładnie takie jakie jest widoczne na załączonych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo przytulny i piękny salon, urządzony ze smakiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne aranżacje wnętrz ;-) i bardzo ciekawie zrobione zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  54. Asiu wszystko wygląda wspaniale, zresztą jak zawsze :) Ale urzekły mnie dwa zdjęcia. Przecudne ostatnie zdjęcie Weroniki. Będzie miała córcia wspaniałą pamiątkę. W tym zdjęciu ujęta jest ta jedna chwila, jedna sekunda sprawiająca, że zdjęcie jest cudowne. I zdjęcie Dominisia przechadzającego się po salonie, ubranego w koszulkę w pasy. Ta Dominisiowa koszulka jest wisienką na torcie w nowych marynarskich dodatkach. Wpasowała się idealnie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, piękne kolory i zdjęcia jak zawsze. Ja w tym tygodniu robiłam już drugie ciasto truskawkowe, tak szybko znikają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy w Twoim domu są książki? Czy jest miejsce dla klimatycznych przedmiotów z duszą?Czy na "bezpłciowych" ,banalnych ,białych półkach witrynek stoją pamiątki z podróży?Odnoszę wrażenie, że styl Twojego mieszkania to kalka setek wnętrz modnych i białych,często tandetnych z bibelotami ze sklepów po5,99.

    OdpowiedzUsuń