sobota, 10 września 2011

Pokój Weroniki

 Witajcie, dzisiaj w końcu udało mi się sfotografować odświeżony pokój mojej 7-latki. 
(dla niewtajemniczonych-wcześniej pokój zamieszkiwała Weronika z 3 lata młodszym bratem Mikołajem - można go obejrzeć TUTAJ. Teraz Mikołaj ze swoim jeszcze młodszym bratem:) mają wspólny pokój). 
Jak to z remontami bywa, nie wszystko jeszcze skończone i dopracowane na ostatni guzik, tak jakbym chciała do końca. Brakuje wielu rzeczy, które mam w bliższych i dalszych planach w swojej głowie:) 
Generalnie chciałam osiągnąć klimat chociaż trochę zbliżony do cudownych pokoi dziecięcych Pottery Barn Kids, o których też pisałam już pokazując wspólny pokój Weroniki i Mikołaja.To, co "robi" ten klimat w tamtych pokoikach, to białe meble i pastelowe kolory, które świetnie można ze sobą łączyć, a także desenie-kratki, groszki, paski.
Kolor ścian miał być jasno-oliwkowy i na próbniku rzeczywiście taki jest...Tylko ta oliwka zupełnie zniknęła na tych 12 metrach kwadratowych.  Taka pastelowa zieleń ładniej komponowałaby się z białymi mebelkami i pastelowymi dodatkami, ale jest jak jest, na przemalowywanie nie mam na razie siły i czasu. Ponieważ jednak farby zostało mi sporo, to za jakiś czas przemaluję na kolor pierwotnie planowany.

Z rzeczy, które w pierwszej kolejności chciałabym dodać/zmienić, to m.in. łóżko. Na razie przez jakiś czas będzie stało nasze z sypialni. Plusem jest to, że to po prostu duże, szerokie wyrko:) ale miejsca zajmuje trochę za dużo.
Kolejna rzecz, to górne oświetlenie. Papierowy biały abażur nie wygląda najpiękniej, chociaż daje dobre światło. Po głowie chodzi mi jakiś delikatny biały metalowy żyrandol, ale nie za duży. Myślałam też o takim materiałowym bladoróżowym w białe groszki.

Duży dylemat mam też z dekoracją okna. Pierwotnie myślałam, że wystarczy jakaś roleta rzymska i już. Jednak sama roleta, bez zasłon, nie daje efektu przytulności, tym bardziej, że łóżko przy oknie musi stać. Dlatego dodałam zasłonki. Na razie za roletę rzymską robi kawałek oliwkowego materiału w białe groszki:) Zasłon i rolety poszukuję ładnych, pastelowych groszkowo - pasiasto- kraciastych. Jak ktoś wie, gdzie takie cuda dostać, proszę podzielić się informacją:)

Acha, no i mamy jeszcze do powieszenia półkę nad biurkiem, która chyba jednak tam nie zawiśnie, bo zaciemni trochę kąt do nauki. Myślałam o powieszeniu jej za regałem, przy oknie.
Miłego oglądania:)












43 komentarze:

  1. śliczne dziewczyńskie królestwo :)
    klimacik po prostu... pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny pokoik dla dziewczynki! :))) Ależ mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki pokoik dla dziewczynki.Ja mam samych chłopców i nie mogę urządzić różowego pokoiku.A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny pokoik;) Sama bym taki chciała;)))
    Ale pewnie córcia zadowolona;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pokoik. Muszę pokazać mojej Córci, że można mieć i ładnie i czysto w pokoju...:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczęco bardzo. Weronika pewnie bardzo się cieszy z własnego królestwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hello,

    i like that romm.Sooo a sweet girlromm.Lovely

    greatings send you Conny

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu-no tak mi się spodobało, że znów tu wpadłam pooglądać :))) Koniecznie pokaż też pokoik chłopców :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona!!! pięknie wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przjemny pokoik, a zasłony i oaranżacja okna mnie ujęła ja zupełnie ni mam ęk do okien

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie i delikatnie wyszlo,
    jak robilas literki na sciane?
    jak widac najwazniejszy jest pomysl,
    widzialam inspiracje na pottery,
    szczerze powiedziawszy twoje realizacje bardziej mi sie podobaja,
    czuc w nich pasje i milosc do dzieci i gniazdka,
    pozdrawiam
    pati

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widzę tutaj jedną rzecz od której w swoim pokoju z czasem odeszłam - a mianowicie przestrzenny regał ! Moja sypialnia to tzw. dwa w jednym czyli pokój do pracy i sypialnia - żeby oddzielić te dwie funkcje, kupiłam w IKEA regał przestrzenny i postawiłam go na granicy tych dwóch części. Bardzo to było fajne ... ale do czasu. Zauważyłam, że światło dzienne zatrzymuje się za regałem pełnym moich książek (gdyż jestem nauczycielem) i mimo panującego jeszcze dnia, muszę włączać światło przy biurku. Tak mnie to zdenerwowało, że regał po kilku latach wylądował na ścianie i słońca mam teraz pod dostatkiem !!! Ale pomijając ten szczegół, pokój 7 latki bardzo mi się podoba. pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny,nieprzesłodzony i w sam raz
    bardzo mi się podoba:)) ja jestem przed remontem pokoju 14-latki, teraz ma fazę za rozbielony błękit a'la lata 60-te
    mam nadzieję, że uda mi się zrobić tak jak zaplanowałam, wtedy pokaże :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu,ślicznie jest!!! Te literki,podusie,mebelki-przesłodkie!
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aranżacja niczym z katalogu..Piekny i romantyczny pokoik.Córcia napewno szczesliwa::))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo mi się podoba ten pokoik:) nie jest za bardzo przesłodzony:) jest idealny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm, pięknie :)
    idealny pokój dla młodej kobietki, aczkolwiek kobietka w moim wieku, też by się tam cudownie czuła :D
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i niezwykle delikatny.Od razu widać ,że mieszka tu jakaś dziewczynka.Nic tylko pogratulować wyczucia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wygląda świetnie a jak znajdziesz te wszystkie dodatki - o matulu!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny dziewuszyński pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale urządziła Pani Swój dom... Jest taki przytulny i wydaje się być bardzo wygodny. Gratuluję veny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie!! Delikatnie i dziewczęco - sama bym się tam wprowadziła:) Przede mną remont pokoiku mojej prawie 4-latki - a tu mnostwo inspiracji:)
    Zapraszam na candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że zdecydowałaś się na biurko z półką z Ikei. Też nad nim myślę :)
    Pokój wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekny pokoik dla księzniczki, kolory idealne, nie za slodko tylko subtelnie i bardzo ze smakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokój jest prześliczny! Całkowicie dziewczęcy. Weronika to prawdziwa szczęściara, że ma taką zdolną Mamę :))

    Pozdrawiam ciepło


    http://mojafilizankacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu,
    ile Wy macie pokoi na tych 53metrach?
    Twój salon wydaje się być duży na zdjęciach- no ale jakby z opisu wynika mi,że jest salon,kuchnia i 2 sypialnie dzieciaków?
    Czy salon jest jednocześnie twoją i męża sypialnia?dobrze to rozumiem?
    Pierwszy raz jestem na twoim blogu, spodobało mi się, więc pewnie będę zaglądać:) stąd te wprowadzające techniczne pytania:):):)
    Pozdarwiam, tez Asia

    OdpowiedzUsuń
  27. No i jest uroczo, co tu dużo mówić, wystarczy popatrzeć:)Delikatnie, pastelowo i bardzo "dziewczyńsko" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Joasiu dopiero dziś trafił w moje ręce wrześniowy numer "Mojego mieszkania".Gratuluję artykułu. Oglądało i czytało się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochane,bardzo się ciesze, że pokój Wam sie podoba, pomimo tego, że jeszcze nie skończony. Weronika oczywiście zachwycona, tym bardziej, że pokój robiliśmy pod jej nieobecność, więc niespodzianka była i radość wielka:)
    Pati-literki kilka lat temu kupiłam na allegro, są z takiej pianki i we wzorek Hello Kitty,stare dzieje...Teraz Hannah Montana na tapecie:)

    Ewamaison-masz rację, ten regał przy biurko fajnie wygląda i w sumie jest b.praktyczny, ale też zauważyłam, że zasłania światło.Ale na razie nie mogę przestawić biurka w inne miejsce, najlpeiej przy oknie, bo łózko jest za duże i w innym miejscu się nie zmieści.

    Anonimowa Asiu-jest tak, jak piszesz-mamy w sumie 3 pokoje, 2 dziecięce i jeden salon, który od niedawna zaczął być też sypialnią niestety.
    Pozdrawiam was serdecznie Moje Siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Asiu, a ile m2 ma twój salon? wygląda na dosyc duży.
    Jestem pod wrażeniem tego,że tak wszystko ładnie zagospodarowałaś- jest kącik dosłownie do wszystkiego w twoim domu. Ja mam mieszkanie 50m2- czyli niewiele mniejsze niż Twoje-co prawda 2 pokoje i kuchnia a jest tak nie funkcjonalne:(
    ahh
    Będę do Ciebie wracać.
    Pozdarwiam, Asia

    ps. a na balkonie to jakaś zielona wykładzina?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,
    Masz pięknie urządzone mieszkanko, pokój Twojej córki wygląda bajecznie!!!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu Anonimowa, salon zawrotnej wielkości-całe 16 m kw.:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokój księżniczki o którym sama zawsze marzyłam w dzieciństwie :) Eh...

    OdpowiedzUsuń
  34. Pokój marzenie, urządzony ze smakiem, świetny po prostu. Marzy mi się taki dla córki. Poduchy kolorowe kratkowo-groszkowe bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze:) spodziewałam sie czegoś lepszego....w sumie ot dużo krzyku i nic więcej, reszta mieszkania podoba mi się bardzo, rozumiem, że koleżanki chcą się przypodobać, ale sorry.....
    piszę co widzę i czuję, mam nadzieję, że nie uraziłam.....

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny jest;)))kolorek sciany tez ladniutki, nie trzeba wcale go przemalowywac:))zaslonki pieknie zdobią;)kacik do nauki przeslodki;))pozdrawiam cieplo;)weronika pewnie wniebowzięta prawda;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Weronika ma teraz swój własny azyl. Bardzo ładnie urządziłaś jej ten pokoik :). Świetne dodatki, mebelki, łoże iście królewskie. Fajnie jest mieć taką Mamę-Czarodziejkę ;).
    Pozdrawiam Was dziewczynki :))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przytulny dziewczęcy pokoik, nic tylko zazdrościć Weronice:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny i niezwykle przytulny :) aż ma się ochotę "klapnąć" na łóżko i poodpoczywać :)
    Zachorowałam na styl vintage i szukając inspiracji dotarłam tutaj. Córka ma 7 lat i.. malusieńki pokoik(2,7 x 2,2), a jest wytrawną zbieraczką rzeczy różnych ;)
    Będzie ciężko, ale obydwie jesteśmy zachwycone tym stylem, więc powolutku będziemy szukać poszczególnych elementów :) póki co mamy łóżko w delikatnie zdobionej metalowej, białej ramie i poszukujemy biurka i szafy oczywiście w białym kolorze:)
    Szafa w pokoju Weroniki jest idealna, mogę wiedzieć gdzie można taka upolować :D?

    Pozdrawiamy
    Julia i Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest tutaj na prawdę bardzo przytulnie.

    OdpowiedzUsuń